Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Who Says I Can't?: A Four-Year Plan to Erase the Reading Gap and Achieve Proficiency by Fourth Grade (Eliminate the reading gap for marginalized children.)

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 15-Jan-2025
  • Izdevniecība: Solution Tree
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781958590607
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 35,45 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 15-Jan-2025
  • Izdevniecība: Solution Tree
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781958590607

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Eliminating the reading achievement gap is essential for long-term school success. In Who Says I Can’t , the authors explain how to close the third-grade reading gap for marginalized students. They supply educators with research, strategies, structure, and support necessary to revise current practices so that all children, regardless of ethnic, racial, or socioeconomic deterrents, will read for meaning before grade 4.


K–4 educators can use this book to:
  • Learn current research on the third-grade reading gap and why it matters
  • Understand the importance of teaching phonics and phonemics in the early grades
  • Explore how to expand vocabulary for students below target levels
  • Guide students on forming meaning in cognitive and metacognitive ways
  • Provide reading material with diverse characters to encourage investment and belonging

Contents:
Foreword
Introduction: A Necessary Pathway
Chapter 1: Engage With the Learning-to-Read Challenge
Chapter 2: Acknowledge That Yes, It Is About the BrainChapter 3: Make Meaning VisibleChapter 4: Use the Reciprocal Teacher’s PlaybookChapter 5: Hear It First With Phonemics and Ensure MasteryChapter 6: Make the Phonics ConnectionChapter 7: Use Patterns to Achieve Vocabulary FluencyChapter 8: Learn to Read for MeaningChapter 9: Prioritize EquityEpilogue: A Dream RevisitedAppendix: Lesson Design Templates and Further ReadingReferences and ResourcesIndex