Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Whole-Child Development, Learning, and Thriving: A Dynamic Systems Approach

, , (Tufts University, Massachusetts), (Tufts University, Massachusetts),
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Elements in Child Development
  • Izdošanas datums: 20-May-2021
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781108960175
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 20,23 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Elements in Child Development
  • Izdošanas datums: 20-May-2021
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781108960175
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

We discuss whole-child development, learning, and thriving through a dynamic systems theory lens that focuses on the United States and includes an analysis of historical challenges in the American public education system, including inequitable resources, opportunities, and outcomes. To transform US education systems, developmental and learning scientists, educators, policymakers, parents, and communities must apply the knowledge they have today to 1. challenge the assumptions and goals that drove the design of the current US education system, 2. articulate a revised, comprehensive definition of whole-child development, learning, and thriving that accepts rather than simplifies how human beings develop, 3. create a profound paradigm shift in how the purpose of education is described in the context of social, cultural, and political forces, including the impacts of race, privilege, and bias and 4. describe a new dynamic 'language' for measurement of both the academic competencies and the full set of 21st century skills.

We discuss whole-child development, learning, and thriving through a dynamic systems theory lens that focuses on the United States and includes an analysis of historical challenges in the American public education system, including inequitable resources, opportunities, and outcomes.

Papildus informācija

We propose a paradigm shift in how whole-child development, learning, and thriving are understood, measured, and enhanced.
1 The Story We Will Tell
1(10)
2 Key Concepts: Dynamic Systems Theory, Developmental Science, And Learning Science
11(28)
3 A Developmental Approach To Measuring Whole-Child Development
39(18)
4 A New Conceptualization Of Whole-Child Development, Learning, And Thriving
57(3)
5 A Blueprint For Setting Design: Promoting Whole-Child Development, Learning, And Thriving
60(7)
6 The Story We Have Told
67(3)
7 Toward The New Story That Must Be Told
70(4)
References 74