Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Winning with Data Science: A Handbook for Business Leaders

  • Formāts: 272 pages
  • Izdošanas datums: 30-Jan-2024
  • Izdevniecība: Columbia Business School Publishing
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780231556699
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 27,04 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 272 pages
  • Izdošanas datums: 30-Jan-2024
  • Izdevniecība: Columbia Business School Publishing
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780231556699

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Whether you are a newly minted MBA or a project manager at a Fortune 500 company, data science will play a major role in your career. Knowing how to communicate effectively with data scientists in order to obtain maximum value from their expertise is essential. This book is a compelling and comprehensive guide to data science, emphasizing its real-world business applications and focusing on how to collaborate productively with data science teams.

Taking an engaging narrative approach, Winning with Data Science covers the fundamental concepts without getting bogged down in complex equations or programming languages. It provides clear explanations of key terms, tools, and techniques, illustrated through practical examples. The book follows the stories of Kamala and Steve, two professionals who need to collaborate with data science teams to achieve their business goals. Howard Steven Friedman and Akshay Swaminathan walk readers through each step of managing a data science project, from understanding the different roles on a data science team to identifying the right software. They equip readers with critical questions to ask data analysts, statisticians, data scientists, and other technical experts to avoid wasting time and money. Winning with Data Science is a must-read for anyone who works with data science teams or is interested in the practical side of the subject.



This book is a compelling and comprehensive guide to data science, emphasizing its real-world business applications and focusing on how to collaborate productively with data science teams.

Acknowledgments
Introduction
1. Tools of the Trade
2. The Data Science Project
3. Data Science Foundations
4. Making Decisions with Data
5. Clustering, Segmenting, and Cutting Through the Noise
6. Building Your First Model
7. Tools for Machine Learning
8. Pulling It Together
9. Ethics
Conclusion
Notes
Index