Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Working In Hotels and Catering

  • Formāts: 192 pages
  • Izdošanas datums: 02-Feb-2024
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136110689
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām
  • Formāts: 192 pages
  • Izdošanas datums: 02-Feb-2024
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136110689

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

First Published in 1992. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

First Published in 1992. The hotel and catering industry is one of the most heterogeneous of industries, consisting as it does of businesses ranging from the most humble cafe to the largest luxury hotel. Strong images of the glamorous nature of the work are often conjured up by the popular media and sit alongside the lures o f an industry in which it is theoretically possible to rise to the top from the very lowest levels. This book provides an insight into the circumstances under which hotel and catering services are provided in reality. It is the first text to provide an overview of existing research in the industry, and Wood’s account is both wide-ranging and accessible. He highlights many previously overlooked aspects of the industry, including such characteristics as low wages, high labour turnover, lack of unionisation, and heavy-handed management, which are identified and explored in such a way as to illuminate current practice.
Acknowledgements,
1. Sociology, work and the hotel and catering industry,
2. Organising themes in the study of hotel and catering work,
3. Occupations in the hotel and catering industry,
4. Issues and controversies in hotel and catering work I: personnel management, labour turnover and the role of trade unions,
5. Issues and controversies in hotel and catering work II: deskilling and work flexibility,
6. Accommodating decline? The future of hotel and catering work, References, Name index, Subject index