nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Table of Contents
Introduction…A work in progress
SECTION A: Making Connections
Chapter 1: Thinking Through Writing
Chapter 2: Doing the Write Thing
Chapter 3: Writing with Others
Chapter 4: Disciplinary and Interdisciplinary Writing
SECTION B: New Approaches for Teaching Writing
Chapter 5: Poetry as a Gateway to Prose
Chapter 6: Prompts for Prose Writing
Chapter 7: Planning to Write
Chapter 8: Producing the First Draft
Chapter 9: Polishing the Writing
Chapter 10: Presenting the Writing
Chapter 11: Purpose-Based (PB) Writing Model
SECTION C: Writing for a Purpose, One Grade at A Time
Chapter 12: Writing in a Primary Setting
Chapter 13: Grade 3 to 5 Writing
Chapter 14: Middle School Writing in an Elementary School Setting
Chapter 15: Middle School Writing in a High School Setting
Chapter 16: Senior High School Writing
SECTION D: Deep Dive into Writing Forces
Chapter 17: Differentiating Writing
Chapter 18: Feedback & Assessment
Chapter 19: Hand Held Devices
Chapter 20: Parent Role in Student Writing
Chapter 21: Challenges to Changing Writing Instruction
Conclusion:From Students to Writers