nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Introduction: Capturing the Image
Part One: Thomas Hardy, Photography, and Reality
Chapter One: The Figure of the Author and Amateur Photography
Chapter Two: Obscuring the Boundaries: Art, Imagination, Photography
Part Two: Bram Stoker, Theatrical Culture, and the Photographic Heritage of the Vampire
Chapter Three: Photography, Promotion, and the Theatrical Profession in Bram Stoker's Correspondence
Chapter Four: 'Could not codak him': Theatrical Monsters and Popular Photography
Part Three: Joseph Conrad: Photography, Identity, and Modernity
Chapter Five: Past and Present Lives: Conrad, Heritage, and Literary Celebrity
Chapter Six: Modernity, Mass Media, and Moving Pictures
Part Four: Photography, Composition, Memory: Virginia Woolf's Early Prose and Family Albums
Chapter Seven: Photography and Woolf's Non-Fiction
Chapter Eight: Woolf as Rachel Vinrace: Biography, Photography, and The Voyage Out (1915)
Coda(k): Professional Writing, Leisure, and Class
Bibliography
Index