Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Writing in Limbo: Modernism and Caribbean Literature

4.33/5 (13 ratings by Goodreads)
  • Formāts: 276 pages
  • Izdošanas datums: 15-Mar-2018
  • Izdevniecība: Cornell University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781501722936
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 2,30 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 276 pages
  • Izdošanas datums: 15-Mar-2018
  • Izdevniecība: Cornell University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781501722936

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

In Simon Gikandi’s view, Caribbean literature and postcolonial literature more generally negotiate an uneasy relationship with the concepts of modernism and modernity—a relationship in which the Caribbean writer, unable to escape a history encoded by Europe, accepts the challenge of rewriting...

In Simon Gikandi’s view, Caribbean literature and postcolonial literature more generally negotiate an uneasy relationship with the concepts of modernism and modernity—a relationship in which the Caribbean writer, unable to escape a history encoded by Europe, accepts the challenge of rewriting it. Drawing on contemporary deconstructionist theory, Gikandi looks at how such Caribbean writers as George Lamming, Samuel Selvon, Alejo Carpentier, C. L. R. James, Paule Marshall, Merle Hodge, Zee Edgell, and Michelle Cliff have attempted to confront European modernism.

Recenzijas

Gikandi's pursuit of his broader conception of 'Caribbean modernism' pays ample dividends in the space it gives him to read the novels with something like the detailed attention they all deserve but rarely enjoy. Writing in Limbo takes the fiction of the Caribbean seriously and helps integrate its study into a wider American problematic. This is a powerfully argued book written in a limpid style. It marks its terrain with great assurance and conducts its textual analyses with a fine attention to detail. Writing in Limbo is the best book on its topic and a significant advance in the criticism of Caribbean literature.

- Peter Hulme (NWIG: New West Indian Guide)

Simon Gikandi is Robert Schirmer Professor of English at Princeton University and editor of PMLA. He is the author of Slavery and the Culture of Taste (winner of the Susanne M. Glasscock Humanities Book Prize and cowinner of the Melville J. Herskovits Award and the James Russell Lowell Prize) and Maps of Englishness: Writing Identity in the Culture of Colonialism.