Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Writing as Meaning-Making: A Systemic Functional Linguistic Approach to EFL Writing

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 07-Apr-2022
  • Izdevniecība: Springer Verlag, Singapore
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789811903205
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 154,06 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 07-Apr-2022
  • Izdevniecība: Springer Verlag, Singapore
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789811903205

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book investigates Chinese secondary EFL learners’ meaning-making abilities in English L2 writing by adopting theoretical frameworks used in systemic functional linguistics (SFL). It offers a comprehensive guide to Chinese high school students’ use of lexico-grammatical resources in L2 English writing for frontline L2 writing teachers, TESOL practitioners, pre-service teachers, and all professionals engaged in researching and teaching L2 writing. In particular, the book seeks to fill the current gaps in secondary school L2 writing research in the Asian context.


Introduction.- Theoretical underpinnings: writing as meaning-making.- Text types and EFL writing.- Experiential meaning-making in EFL writing.- Interpersonal meaning-making in EFL writing.- Textual meaning-making in EFL writing.- Logical meaning-making in EFL writing.- Implications and discussions.- Conclusion.


Dr Winfred Wenhui Xuan is a full-time lecturer at the College of Professional and Continuing Education, Hong Kong Polytechnic University, where he teaches courses on academic English and communication studies. An associate editor of the Asian EFL Journal, his research interests include Systemic Functional Linguistics, Discourse Analysis, EAP Writing, and Research Synthesis in Language Studies. His works have appeared in WORD, Functional Linguistics, Applied Linguistics Review, The Asia-Pacific Education Researcher, Asian EFL Journal and Asia-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education.