Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Writing Strategies: Reaching Diverse Audiences

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Qualitative Research Methods
  • Izdošanas datums: 01-Aug-1990
  • Izdevniecība: SAGE Publications Inc
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781506349855
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 34,49 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Qualitative Research Methods
  • Izdošanas datums: 01-Aug-1990
  • Izdevniecība: SAGE Publications Inc
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781506349855
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Youve finished your research and have reached the point of writing it up. You know your findings are important both for your colleagues and for a more general public. But how do you write this material to appeal to different audiences? In Writing Strategies, Laurel Richardson shows you how. Drawing on her own experiences, she carefully outlines strategies for writing up the same research in different ways. By showing the reader the stylistic and intellectual imperatives and conventions of different writing media, she prepares the writer for approaching and successfully addressing diverse audiences. From writing academic papers to trade books, from scientific writing to widely circulated work, your needs will be met using this volume as your personal guidebook. Writing Strategies will be useful to ethnographers, researchers and teachers of language and writing, and to all social scientists trying to present their material in different ways.

"There are lessons for every writer about rhetorical strategies and narrative choices. . . . She is effective in demonstrating the micro strategies of creating an authorial persona: showing how particular phrases and passages were deployed to convince the reader of the legitimacy of her text, both for the popular market and the academic one."

--Contemporary Sociology

"Excellent advice on getting started, keeping going and crafting your writing advice offered towards appropriate audiences, and much of the advice offered is as applicable to quantitative as qualitative work."

--Social Research Association News
Introduction
PART ONE: THEORETICAL ISSUES
Contemporary Writing Issues
Science Writing
Literary Devices in Social Science Writing
Narrative
Authority and Authorship
PART TWO: PRACTICAL SOLUTIONS
Discovering a Collective Story
Writing a Trade Book
Writing Academic Papers
Writing for Mass Circulation