Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Writing at Work: A Guide to Better Writing in Administration, Business and Management

  • Formāts: 224 pages
  • Izdošanas datums: 14-Jan-2004
  • Izdevniecība: Spiro Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780203165997
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 25,04 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 224 pages
  • Izdošanas datums: 14-Jan-2004
  • Izdevniecība: Spiro Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780203165997

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Many employers complain about the poor communication skills of many young people seeking employment; and many people in employment are handicapped by the poor quality of their written work. While bad spelling, ineffective punctuation and faults in grammar create barriers between the writer and the reader, good English makes the reader feel at ease.The benefits of being a good writer at work are:Managers need to be able to communicate in order to get ideas across. If they cannot, they will be unable to make their viewpoint heard and they will be unable to influence customers, suppliers and colleagues as desiredIf you can write well, you will find that your views are given prominence over those of others. Effective communication, and that includes writing, is the key to career success and advancementThis book is for those who have difficulty in getting thoughts into words or their ideas across, as well as those who are satisfied with their writing but are ready to consider the possibility of improving it. It is all about the ways in which writing at work is important - helping the reader to observe, remember, think, plan, organise and communicate.