nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Preface
Acknowledgements
Chapter One:
The First First Day, The Excitement and Tension of Moving into the Role of Teacher
Chapter Two:
Emelio, Autumn of the First Year, The Necessity of Trial and Error
Chapter Three:
Rachel, Autumn of the First Year, Traversing Collegiality, Classroom Management, and Planning Changes
Chapter Four:
Emelio, Spring of the First Year, Negotiating Classroom Order, Teacher Needs, and Student Expectations
Chapter Five:
Rachel, Spring of the First Year, The Importance of Collaboration and a Search for Balance
Chapter Six:
Emelio, Autumn of the Second Year, Authentic Assessment, Power, Positioning, and Peer Influence
Chapter Seven:
Rachel, Autumn of the Second Year, Change is Good! Change is Good?
Chapter Eight:
Emelio, Spring of the Second Year, Learning to Nurture Literacy Development through Connection
Chapter Nine:
Rachel, Spring of the Second Year, Teaching Dialogically, School Safety, and Uncertain Futures
Chapter Ten:
A Place We Want to Be
Appendix A
Index