Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Zero Hour: Glasnost and Soviet Cinema in Transition

  • Formāts: 304 pages
  • Izdošanas datums: 09-Mar-2021
  • Izdevniecība: Princeton University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780691227863
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 47,91 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 304 pages
  • Izdošanas datums: 09-Mar-2021
  • Izdevniecība: Princeton University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780691227863
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Now faced with the "zero hour" created by a new freedom of expression and the dramatic breakup of the Soviet Union, Soviet cinema has recently become one of the most interesting in the world, aesthetically as well as politically. How have Soviet filmmakers responded to the challenges of glasnost? To answer this question, the American film scholar Andrew Horton and the Soviet critic Michael Brashinsky offer the first book-length study of the rapid changes in Soviet cinema that have been taking place since 1985. What emerges from their collaborative dialogue is not only a valuable work of film criticism but also a fascinating study of contemporary Soviet culture in general. Horton and Brashinsky examine a wide variety of films from BOMZH (initials standing for homeless drifter) through Taxi Blues and the glasnost blockbuster Little Vera to the Latvian documentary Is It Easy to Be Young? and the "new wave" productions of the "Wild Kazakh boys." The authors argue that the medium that once served the Party became a major catalyst for the deconstruction of socialism, especially through documentary filmmaking. Special attention is paid to how filmmakers from 1985 through 1990 represent the newly "discovered" past of the pre-glasnost era and how they depict troubled youth and conflicts over the role of women in society. The book also emphasizes the evolving uses of comedy and satire and the incorporation of "genre film" techniques into a new popular cinema. An intriguing discussion of films of Georgia, Estonia, Latvia, Lithuania, and Kazakhstan ends the work.

Recenzijas

"One of Choice's Outstanding Academic Titles for 1993"