Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Absolute Essentials of International Business

(Regents University, UK), (Regents University, UK)
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 36,31 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

As challenges to the era of globalisation emerge, international business grows in importance and complexity as a field of study. This shortform textbook introduces learners to the frameworks within which international business occurs and to the range of actions that companies might undertake in these environments.

Owing to an emphasis on cross-border interactions, international business is a politicised field, and this book provides readers with the tools to deepen their understanding not only of the actions that companies might take but also of the economic, societal, cultural and political frameworks affecting how decisions are made.

With a refreshing realism in its approach, this book will be perfect brief reading for students required to understand the obstacles that global business practitioners must overcome to succeed.

Recenzijas

"An informed and valuable introduction to international business explaining the terminology and drivers in a clear and engaging way."

Nina Seppala, UCL, UK

Foreword
1. Introduction
2. International Business Theories
3. The
Politics of International Business
4. Ethics and International Business
5.
Cultural Environment
6. Foreign Market Entry
7. Multinational Organisations
and Paradigms
8. International Upstream Operations
9. Marketing in MNEs
10.
Multinational Finance
11. Management of People in MNEs
12. The Future of
International Business
Alan Sitkin is Senior Lecturer in International Business and Sustainability at Regent's University London. He recently served eight years in London Borough of Enfield as Councillor and Cabinet Member for Economic Regeneration. This followed a previous fifteen year career in International Finance working out of Paris, Zurich and London.

Karine Mangion-Thornley is Senior Lecturer in Business and Management and Human Resources at Regents University London, UK.