Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Articulated Motion and Deformable Objects: 9th International Conference, AMDO 2016, Palma de Mallorca, Spain, July 13-15, 2016, Proceedings

  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 106,47 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book constitutes the refereed proceedings of the 9th International Conference on Articulated Motion and Deformable Objects, AMDO 2016, held in Palma de Mallorca, Spain, in July 2016. The 20 papers presented were carefully reviewed and selected from 34 submissions. The conference dealt with the following topics: advanced computer graphics and immersive videogames; human modeling and animation; human motion analysis and tracking; 3D human reconstruction and recognition; multimodal user interaction and applications; ubiquitous and social computing; design tools; input technology; programming user interfaces; 3D medical deformable models and visualization; deep learning methods for computer vision and graphics; multibiometric.

Advanced computer graphics and immersive videogames.- Human modeling and animation.- Human motion analysis and tracking.- 3D human reconstruction and recognition.- Multimodal user interaction and applications.- Ubiquitous and social computing.- Design tools.- Input technology.- Programming user interfaces.- 3D medical deformable models and visualization.- Deep learning methods for computer vision and graphics.- Multibiometric.
Advanced computer graphics and immersive videogames.- Human modeling and
animation.- Human motion analysis and tracking.- 3D human reconstruction and
recognition.- Multimodal user interaction and applications.- Ubiquitous and
social computing.- Design tools.- Input technology.- Programming user
interfaces.- 3D medical deformable models and visualization.- Deep learning
methods for computer vision and graphics.- Multibiometric.