nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Introduction
1. Changing management education: tapping into the forgotten power of the mindset
2. The positive impact rating as a platform for change
3. A teaching journey from corporate responsibility to systems understanding
4. Transforming business education to create regenerative value at scale
5. Climate savvy graduates: because it is time, and we must
6. Emotions, AI and coaching pedagogy for the evolution of sustainability education
7. University campuses: living laboratories for transformational programs 8. Woxsen University as a model for sustainable business school transformation 9. Inspirational paradigm: rethinking business education
10. The Bard MBA in sustainability: baked in, not bolted on
11. Curricular design and business education focused on sustainability: the importance of an interconnected and comprehensive strategy
12. Sustainability in action: an experiential learning course in international business
13. Marketing principles for a sustainable world: transforming the foundation
14. Developing a 21st-century sustainability leader
15. Mapping affections: cartography as a pedagogical tool for teaching ecocentrism in business schools
16. Just doing it