Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Consumer Behaviour (RLE Consumer Behaviour): A Practical Guide

(University of Cardiff, UK)
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 60,10 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book is concerned with the application of the behvioural sciences, notably social psychology and sociology, to the study of consumer behaviour. The emphsisi throughout is on making these sciences practical for the markeitng manager by focusing on thos aspects of consumer behaviour which provie useful for managerial decision-making. The introduction defines the scope of the book in these terms and outlines a model fo the consumer buying process. The book conlcudes with detailed models of consumer choice.

Recenzijas

Lucid and stimulating Retail and Distribution Management

Part 1: Introduction
1. Marketing and the Consumer Part 2: Individual Consumer Behaviour
2. Perception and Learning
3. Consumer Motiveation
4. Personality and Consumer Choice
5. Attitudes and Consumer Behavior Part 3: Group Consumer Behaviour
6. Group Influences and Interpersonal Communication
7. The Family and Consumer Socialisation
8. Social Stratification and Consumer Decision Making
9. Cultures and Subcultures
10. Integration and Application

Foxall, Gordon R.