nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
1. Introducing Crosslinguistic Influence
1.1 Introduction
1.2 Language
1.3 Learning a second language
1.4 Prior knowledge and experience
1.5 Transfer
1.6 Cross-language relationships
1.7 Directions of Crosslinguistic Influence
1.8 Explicit Instruction and Crosslinguistic Influence
1.9 Overview of the book
2. Crosslinguistic Influence and Models of L2 Learning
2.1 Introduction
2.2 The Unified Competition Model
2.3 The Associative-Cognitive CREED
2.4 Processing Determinism
2.5 Inhibitory Control Model
2.6 Synthesis of Theoretical Concepts
2.7 Conclusion
3. Crosslinguistic Influence and L2 Learning
3.1 Introduction
3.2 L2 Learning and Morphosyntax
3.3 L2 Learning and Vocabulary
3.4 L2 Learning and Phonology
3.5 Conclusion
4. Crosslinguistic Influence and L2 Instruction
4.1 Introduction
4.2 Instructional Effects in L2 Learning
4.3 Explicit Instruction
4.4 Instruction driven by L2 Theory and Research: A place for L1 in L2 learning
4.5 L2 Instruction and Morphosyntax
4.6 L2 Instruction and Vocabulary
4.7 L2 Instruction and Phonology
4.8 Synthesizing Evidence about Instruction and L2 learning
4.9 Conclusion
5. Reflections and Future Directions
5.1 Introduction
5.2 Synthesizing Crosslinguistic Influence, L2 Learning, and Instruction
5.3 Theorizing Crosslinguistic Influence
5.4 Future Research Directions in Crosslinguistic Influence
5.5 Conclusion
Recommended reading
References
Index