Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Cyber Security for Educational Leaders: A Guide to Understanding and Implementing Technology Policies

  • Formāts: 176 pages
  • Izdošanas datums: 05-Mar-2013
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136217357
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 53,84 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 176 pages
  • Izdošanas datums: 05-Mar-2013
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136217357
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

As leaders are increasingly implementing technologies into their districts and schools, they need to understand the implications and risks of doing so. Cyber Security for Educational Leaders is a much-needed text on developing, integrating, and understanding technology policies that govern schools and districts. Based on research and best practices, this book discusses the threats associated with technology use and policies and arms aspiring and practicing leaders with the necessary tools to protect their schools and to avoid litigation.

Special Features:















A Cyber Risk Assessment Checklist and Questionnaire helps leaders measure levels of risk in eight vital areas of technology usage.





Case vignettes illuminate issues real leaders have encountered and end-of-chapter questions and activities help readers make connections to their own practice.





Chapter alignment with the ELCC standards.





An entire chapter on Copyright and Fair Use that prepares leaders for todays online world.





A Companion Website with additional activities, assessment rubrics, learning objectives, and PowerPoint slides.
Preface ix
ELCC Elements and Related
Chapters
xvii
Matrix ELCC Elements and Related
Chapters
xix
Acknowledgments xxi
Chapter 1 Introduction
1(8)
Chapter 2 Total Cost of Ownership
9(9)
Chapter 3 Acceptable Use Policy
18(13)
Chapter 4 Authentication Policy
31(7)
Chapter 5 Internet-Use Policy
38(9)
Chapter 6 Access Policy
47(8)
Chapter 7 Auditing Policy
55(8)
Chapter 8 Physical Policy
63(7)
Chapter 9 Analysis Policy
70(8)
Chapter 10 Privacy Policy
78(7)
Chapter 11 Cyber Risk Assessment Checklist Profile and Questionnaire
85(6)
Chapter 12 Electronic Bullying
91(12)
Chapter 13 Electronic Sexual Harassment
103(11)
Chapter 14 Basics of Copyright and Fair Use
114(12)
Glossary 126(6)
References 132(11)
Index 143
Richard Phillips is Assistant Professor and Program Coordinator of Curriculum and Instruction at Delaware State University, USA.

Rayton R. Sianjina is Chair of Education, Director of Graduate Education Programs, and Professor of Education and Instructional Technology at Delaware State University, USA.