Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Die Exzellenzfabrik - Wie Rolex zur Weltmarke wurde

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 18-Jan-2025
  • Izdevniecība: Versus Verlag AG
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783039098477
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 28,71 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Die Exzellenzfabrik - Wie Rolex zur Weltmarke wurde
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 18-Jan-2025
  • Izdevniecība: Versus Verlag AG
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783039098477

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Rolex, seit über fünfzig Jahren die erfolgreichste Uhrenmarke der Welt, war noch nie Gegenstand einer unabhƤngigen historischen Studie. Pierre-Yves DonzĆ©, ein führender Experte für die Geschichte der Uhrenindustrie, bringt Licht ins Dunkel. Von den ersten, tastenden Versuchen Hans Wilsdorfs, eine ikonische Uhr zu entwickeln, über die geniale Neuausrichtung des Marketings in den 1960er-Jahren bis in die Gegenwart zeichnet der Autor die Entwicklung einer Marke nach, die zum Inbegriff des persƶnlichen Erfolgs wurde. Dabei deckt er die Strategie auf, die Rolex zum unbestrittenen Weltmarktführer gemacht hat – und zum Schrittmacher der zeitgenƶssischen Luxusindustrie.Pierre-Yves DonzĆ© ist Professor an der UniversitƤt Osaka und Gastprofessor an der UniversitƤt Freiburg in der Schweiz. Er hat zur Geschichte der Luxusgüterindustrie und zur Geschichte multinationaler Unternehmen publiziert. Als Autor zahlreicher Bücher über die schweizerische und die weltweite Uhrenindustrie wurde er 2011 mit dem Prix GaĆÆa ausgezeichnet.