nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
0. A visual introduction to marketing in a digital era
1. Navigating global challenges
2. Unleashing growth with stakeholder-centric perspectives 3. Horizon scanning for insights
4. Developing a stakeholder value persona 5. The marketing landscape: strategy and business models
6. SMART evidence-based decision-making
7. The combined power of qualitative and quantitative insights
8. Crafting projects and planning campaigns
9. Engaging stakeholders with captivating content
10. Building an irresistible digital presence
11. The art of influencer marketing
12. SEO Tactics for a digital presence
13. Using search engine optimisation to build trust
14. Orchestrating social media optimisation
15. Demystifying paid advertising
16. Curating on-the-go experience
17. Marketing to organisations in the digital era
18. The future of marketing