Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Directing scenes and senses: The thinking of Regie

Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 20,28 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

As European theatre directors become a familiar presence on international stages and a new generation of theatre makers absorbs their impulses, this study develops fresh perspectives on Regie, the Continental European tradition of staging playtexts. Leaving behind unhelpful clichés that pit, above all, the director against the playwright, Peter M. Boenisch stages playful encounters between Continental theatre and Continental philosophy.

The contemporary Regie work of Thomas Ostermeier, Frank Castorf, Ivo van Hove, Guy Cassiers, tg STAN, and others, here meets the works of Friedrich Schiller and Leopold Jessner, Hegelian speculative dialectics, and the critical philosophy of Jacques Rancičre and Slavoj iek in order to explore the thinking of Regie how to think Regie, and how Regie thinks. -- .
List of illustrations
viii
Acknowledgements x
Introduction. The dissensus of Regie: rethinking `directors' theatre' 1(12)
PART I MISE EN SCENE TO MISE EN SENS: TOWARDS AN AESTHETIC POLITICS OF REGIE
13(82)
1 Regie beyond representation: directing the `sensible'
15(18)
2 The resdess spirit of Regie: Hegel, theatrality and the magic of speculative thinking
33(21)
3 Theatre as dialectic institution: Friedrich Schiller and the liberty of play
54(19)
4 The essence of the text and its actualisation: Leopold Jessner, the playwright's radical servant
73(22)
PART II THE THEATRAL APPEARING OF IDEAS: THE THINKING OF CONTEMPORARY REGIE
95(94)
5 The tremor of speculative negation: on Regie, truth and ex-position
97(21)
6 Seeing what is coming: on Regie, playing and appearing
118(24)
7 The intermedial parallax: on Regie, media and spectating
142(22)
8 Theatre in the age of semiocapitalism: on Regie, realism and political critique
164(25)
Conclusion. The future of Regie? 189(5)
Bibliography 194(10)
Index 204
Peter M. Boenisch is Co-Director of the European Theatre Research Network (ETRN) and a Fellow of the International Research Centre 'Interweaving Performance Cultures' -- .