Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: English in Urban Classrooms: A Multimodal Perspective on Teaching and Learning

, , (Euan passed away 19.4.21 as advised by wife Gillian Bourne probate email s), (Institute of Education, University of London, UK), (Institute of Education, University of London, UK), (University of Wales Trinity St David, Swansea, UK),
  • Formāts: 200 pages
  • Izdošanas datums: 30-Nov-2004
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134322671
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 58,85 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 200 pages
  • Izdošanas datums: 30-Nov-2004
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134322671
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

English in Urban Classrooms is a ground-breaking text that spans a range of issues central to school English today. It extends not only to the spoken and written language of classrooms, but also to other modes of representation and communication that are important in English teaching. This includes image, gesture, gaze, movement and spatial organisation.

The team of experienced and expert authors collectively examine how English is shaped by policy, institutions and the social relations of the classroom. By connecting issues of policy and social context, the book provides a detailed account of factors such as:

  • the characteristics of urban multi-cultural schools
  • teacher formation and tradition
  • the ethos of school English departments
  • the institutional changes that have shaped school English in urban classrooms
  • students' experiences of learning.

This book offers a fascinating and enlightening read, not only to those involved in English teaching, but also to educational researchers, policymakers, linguists and those interested in semiotics and multi-modality.

List of illustrations vi
List of contributors vii
Preface ix
1 Introduction
1(12)
2 A social and political framework for thinking about English
13(8)
3 A new approach to understanding school English: multimodal semiotics
21(16)
4 The English classroom as a multimodal sign
37(32)
5 The organization of time in the English classroom
69(14)
6 The pedagogic construction of `ability' in school English
83(16)
7 The social production of character as an entity of school English
99(17)
8 Orchestrating a debate
116(15)
9 Only write down what you need to know: annotation for what?
131(10)
10 The textual cycle of the English classroom 141(24)
11 And so to some final comments 165(10)
References 175(6)
Index 181


Jill Bourne, Anton Franks, John Hardcastle, Carey Jewitt, ken Jones, Gunther Kress, Euan Reid