Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: F-Commerce Handbook

  • Formāts: 97 pages
  • Izdošanas datums: 01-Jun-2012
  • Izdevniecība: McGraw-Hill Professional
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780071803243
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 9,92 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 97 pages
  • Izdošanas datums: 01-Jun-2012
  • Izdevniecība: McGraw-Hill Professional
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780071803243

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The 10 Secrets to Selling on the World’s #1 Social Network

Facebook is the perfect tool for reaching out to customers. Now, you need to take the next step and make it pay by selling on Facebook.

The f-Commerce Handbook shows you how. From the co-editors of Social Commerce Today, The f-Commerce Handbook delivers practical guidance, proven strategies, and best practices to profit from Facebook as a direct sales channel.

The f-Commerce Handbook reveals ten smart but simple secrets for running profitable sales events on Facebook, all designed and proven to build your business and monetize your efforts.

  • Capitalize on impulse purchasing
  • Get customers emotionally involved with your product
  • Use social media as an “experience delivery mechanism”
  • Create powerful social incentives
  • Make customers feel indebted to buy from you

Facebook is the selling tool of the future. Start building your f-commerce strategy now, and start making Facebook pay today by turning “Likes” into “Buys.”

Introduction: F-Commerce Reloaded 1(10)
Secret 1 Play the Impulse Game
11(8)
Secret 2 Involve Them
19(8)
Secret 3 The Experiential Imperative
27(6)
Secret 4 Incentivize Intelligently
33(8)
Secret 5 Sell with Scarcity
41(6)
Secret 6 Build Consistency
47(6)
Secret 7 Reciprocity Rules
53(6)
Secret 8 Social Validation
59(6)
Secret 9 Arm Yourself with Authority
65(6)
Secret 10 Like and Be Loved
71(6)
Appendix 1 Facebook E-Commerce Apps and App Developers 77(2)
Appendix 2 Facebook E-Commerce Timeline 79(8)
Notes 87
McGraw-Hill authors represent the leading experts in their fields and are dedicated to improving the lives, careers, and interests of readers worldwide