Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Game Design for Free-to-Play Live Service

  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 53,52 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

"Game Design for Free to Play Live Service" is the ultimate guide to designing successful free-to-play mobile games. Based on a decade of experience at companies like Rovio, EA, and Supercell, the author provides practical advice on gameplay mechanics, monetization strategies, and player engagement. With case studies and expert insights, this book is essential reading for any game developer looking to create a hit mobile game.

Introduction.- Business Model of Free To Play.- Player psychology.- Modeling player audience.- Understanding time.- Mathematics of game design.- Social features.- Game design methods.- Live service.- Practical design examples.


Stanislav Stankovi is originally from Ni, Serbia, where he completed his studies in Computer Science and Engineering at the Faculty of Electronic Engineering, Univeristy of Ni. He obtained his PhD from Tampere University of Technology, TUT (now Tampere University) in Digital Signal Processing. Virtual Reality and Virtual Environments were one of his main research interests during his time in academia. He has been lecturing courses on Virtual Reality and human Computer Interaction for several years at this institution.

After leaving academia, he has been working for over a decade in the video games industry, as a game designer and a creative director in several renowned companies including Rovio, Electronic Arts and Supercell.