nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Acknowledgements
Introduction: 'This Is My Home'
Part I: 'The Pre-Blair Era'
1. 'Boot Up or Shut Up!': The First Cycle of Online Film Promotions, 1993-5
2. Commerce and Artistry: The Second Cycle of Online Film Promotions, 1996-9
3. Corporate Control and Ownership: Science-Fiction and Horror Film Websites in the Pre-Blair Era, 1996-9
4. 'In October of 1994 . . .': The Blair Witch Project
Part II: 'The Post-Blair Era'
5. Rebelling Against the Status Quo: Reevaluating The Blair Witch Project's Impact on Hollywood Promotions
6. 'Power Can be Held in the Smallest of Things': The Lord of the Rings Trilogy Online
7. Hollywood Exports: Film Websites in the Era of Globalization
8. 'Think Before You Click': Social Media and the Impact of Web 2.0 Technologies on Hollywood Practices, 2000-8
Afterword: There's Something Evil Hiding in the Woods
Bibliography
Appendix