nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Introduction
Chapter 1: Music Embedded
The Emergence of Online Listening
The Invention of the YouTube player
Capturing Flows
Chapter 2: Music in Incidental States
The Musicalization of Videos
The Emergence of Official References
A DIY Aesthetic
Chapter 3: Music in Performance
From Show to Variety
Underground in Prime Time
Popularity Reinvented
Chapter 4: Music as Opportunity
The Design of Choice
The Soft Prescription
Playlists, "Trends" and "Mixes"
Chapter 5: Serial Music
The Becoming-TV of YouTube
Enlistment Through Creativity
The Individualization of Promotion
The Mythology of "YouTube Successes"
Chapter 6: Music Under Control
Semi-Automated Copyright
The Pedagogy of Consensus
An Industry of Variants
Chapter 7: The Vanishing of Listening
View as a General Equivalent
A Contested Stallion
Value in Traffic
Conclusion