Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Inclusion and Autism Spectrum Disorder: Proactive Strategies to Support Students

(University of Massachusetts - Boston, USA), (University of North Carolina Wilmington, USA)
  • Formāts: 164 pages
  • Izdošanas datums: 17-Apr-2018
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781317394525
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 36,31 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 164 pages
  • Izdošanas datums: 17-Apr-2018
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781317394525

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Inclusion and Autism Spectrum Disorder demonstrates specific user-friendly and evidence-based strategies that classroom teachers can implement to proactively set up and deliver classroom instruction that will maximize the chances of success for students with autism spectrum disorder (ASD). Teachers in inclusive environments are facing increasing pressure to meet the needs of diverse classrooms that include more students with ASD. This easy-to-use, research-based professional guide provides teachers with the activities and specific strategies they need, along with detailed descriptions that support immediate implementation.

Recenzijas

"Autism Spectrum Disorder in the Inclusive Classroom is a great reference to provide technical assistance for teachers and therapists alike. This book is a wealth of knowledge that includes plans and examples for writing successful IEPs with measurable goals. The authors not only include strategies for students with autism spectrum disorder, but supports that will benefit learners of all abilities."

Karissa Gick Randall, Early Childhood Special Education Teacher, York County School Division, Virginia, USA

Acknowledgments vi
1 Unique Needs of Students with Autism Spectrum Disorder
1(16)
2 Universal Design for Learning
17(22)
3 Establishing an Effective Learning Environment
39(21)
4 Academic Support Strategies
60(22)
5 Social Skill Development
82(25)
6 Behavioral Interventions
107(26)
7 Motor and Movement
133
Christopher B. Denning is Associate Professor of Special Education at University of Massachusetts, Boston, USA.









Amelia K. Moody is Associate Professor of Early Childhood and Special Education at University of North Carolina, Wilmington, USA.