Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Inclusive Educational Practice

(Canterbury Christ Church University, UK),
  • Formāts: 144 pages
  • Izdošanas datums: 28-Oct-2013
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136624940
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 45,07 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 144 pages
  • Izdošanas datums: 28-Oct-2013
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136624940

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book outlines key principles for target setting in the context of the National Literacy Strategy. It seeks to support teachers in developing inclusive practices by offering a range of practical strategies for groups and individuals. Areas examined are inclusive practices for literacy assessment: individual learner's needs; target setting: class, group and individual; speaking and listening; reading: shared, guided and independent; writing: shared, guided and independent; Learning Support Assistants (LSAs); Information and Communication Technology (ICT) to support literacy; and parents and peers.
Chapter 1 Language, Literacy and Learning in Context;
Chapter 2
Inclusive Educational Practice Literacy: Principles;
Chapter 3 Assessment
and target setting: Principles;
Chapter 4 Speaking and Listening: Principles;
Chapter 5 Reading Shared, Guided and Independent: Principles;
Chapter 6
Reading Aloud: Principles;
Chapter 7 Shared Reading: Principles;
Chapter 8
Guided Reading: Principles;
Chapter 9 Independent Reading: Principles;
Chapter 10 Writing Shared, Guided and Independent: Principles;
Chapter 11
Shared Writing: Ideas for Action;
Chapter 12 Guided Writing: Principles;
Chapter 13 Independent writing: Principles;
Chapter 14 ICT, Enabling Literacy
and Learning: Principles;
Chapter 15 Working Collaboratively with Parents:
Principles;
Chapter 16 Working Collaboratively with LSAS: Principles;
Teresa Grainger, Janet Tod