Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

Innovative Trends Shaping Food Marketing and Consumption [Hardback]

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts: Hardback, 620 pages, height x width x depth: 254x178x33 mm, weight: 1284 g
  • Izdošanas datums: 23-Jan-2025
  • Izdevniecība: IGI Global
  • ISBN-13: 9798369385425
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Hardback
  • Cena: 203,04 €
  • Grāmatu piegādes laiks ir 3-4 nedēļas, ja grāmata ir uz vietas izdevniecības noliktavā. Ja izdevējam nepieciešams publicēt jaunu tirāžu, grāmatas piegāde var aizkavēties.
  • Daudzums:
  • Ielikt grozā
  • Piegādes laiks - 4-6 nedēļas
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Formāts: Hardback, 620 pages, height x width x depth: 254x178x33 mm, weight: 1284 g
  • Izdošanas datums: 23-Jan-2025
  • Izdevniecība: IGI Global
  • ISBN-13: 9798369385425
Citas grāmatas par šo tēmu:
"This book is for professionals who want to improve their understanding to explore the latest innovations and trends shaping the food marketing and consumption landscape"--