Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Instagram Iceberg: Changing The Way We Think About Instagram As A Business Tool

  • Formāts: 216 pages
  • Izdošanas datums: 08-Apr-2020
  • Izdevniecība: New Degree Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781641375467
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 3,55 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Instagram Iceberg: Changing The Way We Think About Instagram As A Business Tool
  • Formāts: 216 pages
  • Izdošanas datums: 08-Apr-2020
  • Izdevniecība: New Degree Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781641375467

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The Instagram Iceberg is the how-to guide for entrepreneurs and marketers seeking to scale their business in the Instagram Era and beyond.Increasingly, founders are discovering that Instagram is no longer a reliable one-stop shop for brand building and customer acquisition. The Instagram Iceberg explores the rapidly changing social media landscape from its earliest days and traces its impact to the outsized role it plays in business today. Most importantly, The Instagram Iceberg predicts where social media marketing is heading and how businesses can get ahead - and stay ahead - of the curve.With this book, you will: Understand how the Insta-landscape has evolved since its inception, how these evolutionary shifts affect businesses and what they mean for you. Hear from various founders who share their insights regarding the highs and lows of entrepreneurialism in the Instagram Age. Learn about the increased proliferation of offline customer acquisition methods from the brands that are doing it best. Grasp new marketing strategies that will enable your business to thrive without dependence on a singular business tool.Most importantly, you will be able to apply the lessons learned here to YOUR business. The Instagram Iceberg is for those who are willing to zig while the rest of the world zags.