Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Learning in the Digital Age: A Transdisciplinary Approach for Theory and Practice

  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 118,37 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The essays in this volume all seek to answer the following broad question: How can philosophical, educational and critical approaches to corporate communications deepen our understanding of learning in the digital age? The authors reflect on how particular approaches, learning strategies, philosophers or critical theorists can advance the theory and practice of teaching and learning in the digital age. Each essay discusses key concepts from their work and relates those concepts to a particular problem within learning and teaching in the digital age.

Learning in and beyond Civil Society.- Patrik Kjęrsdam Telléus
Windmills of your mind.- What is learning?.- The plateau of learning in the
Anthropocene how to relate differently to the Earth.- Hybridization, a
matter of place, time, and Towards the 4th dimension of training - the
dis-turbances of time and space.- Tadeusz Rachwa On Learning and
Changing.- Notes on Digipedia.
Birte Heidkamp-Kergel, Coordinator of the E-Learning Centre, Rhine-Waal University of Applied Sciences, Kamp-LintfortProf. Dr. David Kergel, IU International University of Applied Sciences, Duisburg Dr. Arkaitz Letamendia, Political Science and Administration Department, University of the Basque Country, Leio Prof. Dr. Michael Paulsen, Institut for Kulturvidenskaber, Syddansk University, OdenseProf. Dr. Samuel Nowakowski, Campus scientifique, ProUniversité de LorraineProf. habl. Dr. Tadeusz Rachwal, Department of Culture and Literature of English-Speaking Countries, University of Humanities and Social Sciences, WarsawProf. Dr. Patrik Kjęrsdam Telléus, Department of Health Science and Technology, Aalborg UniversityProf. Dr. Peter Pericles Trifonas, Ontario Institute for Studies in Education, University of Toronto