Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Mistreatment in Organizations

  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 129,60 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Volume 13 in the Research in Occupational Stress and Well Being series, this book brings together the top researchers and theorists in the area of mistreatment in the workplace. The articles address the damage that a common stressor in the workplace, mistreatment, can cause to workers and the organization as a whole. Topics covered include customer mistreatment, aggression, incivility, and ostracism. The contributors draw connections between these issues and emotional burnout, withdrawal, and lower customer service. Distributed in North America by Turpin Distribution. Annotation ©2015 Ringgold, Inc., Portland, OR (protoview.com)
List Of Contributors
vii
Editorial Advisory Board xi
Overview xiii
Can I Help You? Employee Prosocial Rule Breaking As A Response To Organizational Mistreatment Of Customers
1(32)
Maureen L. Ambrose
Regina Taylor
Ronald L. Hess Jr.
Customer Mistreatment: A Review Of Conceptualizations And A Multilevel Theoretical Model
33(48)
Jaclyn Koopmann
Mo Wang
Yihao Liu
Yifan Song
Aggression With A Conscience: A Rational And Moral Framework For Proactive Workplace Aggression
81(26)
Aurora J. Dixon
Chu-Hsiang (Daisy) Chang
Russell E. Johnson
Workplace Incivility And Its Implications For Well-Being
107(30)
Michael P. Leiter
Emily Peck
Stephanie Gumuchian
Antecedents Of Workplace Ostracism: New Directions In Research And Intervention
137(30)
Kristin L. Scott
Michelle K. Duffy
Coworker Responses To Observed Mistreatment: Understanding Schadenfreude In The Response To Supervisor Abuse
167(26)
Matthew R. Leon
Jonathon R. B. Halbesleben
Contextual Factors In Employee Mistreatment
193(32)
Shani Pindek
Paul E. Spector
Conceptualizing And Measuring Workplace Abuse: Implications For The Study Of Abuse's Predictors And Consequences
225(40)
Nathan A. Bowling
Kelly A. Camus
Caitlin E. Blackmore
About The Authors 265