Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Modernes Handelsmanagement: Wissenschaftliche Erkenntnisse und Ansatze aus der Unternehmenspraxis fur die Zukunft des Handels

Edited by , Edited by
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 18-Feb-2025
  • Izdevniecība: Springer Gabler
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783658468811
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 52,34 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 18-Feb-2025
  • Izdevniecība: Springer Gabler
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783658468811

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Ein klarer Leitfaden für die Herausforderungen und Chancen des modernen Handelsmanagements: Das Buch beleuchtet die digitale Transformation, nachhaltiges Handeln und neue Vertriebskanäle sowie innovative Geschäftsmodelle. Durch praxisnahe Fallstudien und aktuelle Trendanalysen erhalten Leser wertvolle Einblicke in die dynamische Handelswelt. Die Kombination aus Wirtschaftstheorie, Psychologie und technologischen Innovationen mit der Sicht erfahrener Unternehmer schafft neue Lösungsansätze und macht das Werk zu einem unverzichtbaren Begleiter für Entscheider und Experten im Handel.
Teil A: Neue Wege zum Kunden.- Teil B: Fläche als zentraler
Gestaltungsort.- Teil C: Innovationen für das Handelsmanagement.
Dr. Johannes B. Berentzen, geschäftsführender Gesellschafter der BBE Handelsberatung GmbH in München, bringt über 15 Jahre Beratungserfahrung im Handel mit. Er absolvierte sein Studium am Handelslehrstuhl der Universität Münster, wo er auch promoviert wurde. Seine Expertise teilt er in zahlreichen Fachartikeln und als Keynote Speaker auf Branchenveranstaltungen.





Dr. Philipp Hoog leitet als Mitglied der Geschäftsleitung den Bereich Strategieberatung bei der BBE Handelsberatung. Er wurde im Strategischen Marketing an der EBS Universität promoviert und hat einen Master in Management der EBS. Dr. Hoog publiziert regelmäßig in Fachmedien und ist ein gefragter Dozent an verschiedenen Wirtschaftsfakultäten.