Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Music Marketing for the DIY Musician: Creating and Executing a Plan of Attack on a Low Budget

3.94/5 (47 ratings by Goodreads)
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Music Pro Guides
  • Izdošanas datums: 07-May-2024
  • Izdevniecība: Rowman & Littlefield Publishers
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781538182512
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 37,57 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Music Pro Guides
  • Izdošanas datums: 07-May-2024
  • Izdevniecība: Rowman & Littlefield Publishers
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781538182512
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Industry veteran Bobby Borg provides a step-by-step guide to producing a fully customized, low-budget plan of attack for marketing one’s music.

.



Unleash your music's potential by taking charge of your career! In Music Marketing for the DIY Musician, industry veteran Bobby Borg provides a step-by-step guide to producing a fully customized, low-budget plan of attack for marketing one’s music, helping to propel independent artists and other players toward success in the new music industry.

This third edition provides major updates:

  • Cutting-edge social media strategies: Dominate TikTok, master Instagram, and conquer YouTube with the latest tactics to amplify your online presence.
  • Streaming secrets unveiled: Unlock the gateway to playlists and skyrocket your monthly listenership with fresh insights into the streaming world.
  • Updated roadmaps for record releases: Navigate your way to a triumphant album launch with foolproof strategies and revamped timelines.
  • New data analytics: Learn strategies to make educated decisions about the latest music marketing.
  • Future forecasts: Embrace music innovation by leveraging artificial intelligence, exploring NFTs, diving into the metaverse, and more.

Written in an easy-to-read style, this is a comprehensive resource with many templates covering the complete marketing process and time-tested strategies used by the most successful companies. Also included are interviews with top professionals and updated stories and case studies. This indispensable book for students and professionals alike will help you perfect a complete marketing plan to achieve your ultimate career vision.