Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Muslim Identities in Contemporary Televangelists' Online Discourse

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 29-Oct-2024
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031679940
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 130,85 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 29-Oct-2024
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031679940

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book examines the discourse of Muslim televangelism in the West, particularly looking at the emergence of 'home-grown' televangelists who grew up in the West and deliver their sermons in English, addressing audiences in contexts such as the UK and the USA. In their sermons, televangelists address topics that are relevant to the everyday life of Muslims and Muslim youth such as friendship, marriage and the misrepresentation of Islam/Muslims in mass media. This book explores contemporary Muslim televangelism and its manifestations in other forms of digital religion, including YouTube, websites and social media which mediate religious content. Using a Critical Discourse Studies approach, the author explores the power structures underpinning the popularity of Muslim televangelism, investigates the linguistic strategies used by Muslim televangelists to construct their identities online, and analyses how Islam and Muslims are represented in their sermons. This book will be of interest to religious studies, media studies, and discourse studies scholars, and to anyone interested in the topic of Islam/Muslims in the West in the contemporary age.

Chapter 1: Muslim Televangelism: The Beginning of the Story.
Chapter
2: Muslim televangelism in context.- Chapter 3: Approaches and
Methods.- Chapter 4: Televangelists Self-representation on YouTube.- Chapter
5: Televangelists Self-representation on their Websites and Social Media
Platforms .- Chapter 6: The Representation of Islam/Muslims in the West in
Televangelists Sermons.- Chapter 7: The Use of Religious and Historical
References in Televangelists Sermons.- Chapter 8: Reflections and
Conclusions.
Shaimaa El Naggar gained her PhD in linguistics at Lancaster University, UK. She is a Lecturer in the Department of English Language and Literature at Fayoum University, Egypt. Her research focuses on the interaction between language, digital media and society.