Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Negotiating Childhoods: Applying a Moral Filter to Children's Everyday Lives

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Studies in Childhood and Youth
  • Izdošanas datums: 25-Jan-2017
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781137323491
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 71,37 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Studies in Childhood and Youth
  • Izdošanas datums: 25-Jan-2017
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781137323491

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book investigates how constructed representations of the child have and continue to restrict children’s opportunities to engage in moral discourses, and the implications this has on children’s everyday experiences. By considering a moral dimension to both structure and agency, the author focuses on the nature of the images that are used to represent the child and how these sit in contrast to the active and meaning-driven way in which children negotiate their everyday lives. 

The book therefore argues that ‘morality’ provides a filter to understand the backdrop for interaction, as well as offering a focus for engaging with the individual as a social agent, acting and reacting in the world around them. Negotiating Childhoods will be of interest to students and scholars of sociology, childhood studies, criminology, social work, culture and media studies and philosophy.

 

 

1 Introduction
1(8)
Step 1 A Theoretical Foundation
9(32)
2 Structure `&' Agency
11(30)
Step 2 Establishing a Framework
41(62)
3 Engaging with Structure
47(22)
4 Engaging with Agency
69(34)
Step 3 Deconstructing Dominant Discourses
103(90)
5 Reason
105(28)
6 Virtue
133(30)
7 Social Harmony
163(30)
Step 4 Recognising Agency in Action
193(36)
8 Negotiating the Everyday
195(34)
Step 5 Re-positioning Children Within Structure
229(36)
9 Restructuring Moral Discourses
233(32)
Bibliography 265(22)
Index 287
Sam Frankel is a Visiting Professor at Kings, Western University, Canada, an Honorary Research Fellow, University of Sheffield, UK and the Director of Equippingkids and educational organisations the Centre of Excellence for Social Learning and Act 4.