Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Optimizing Recruitment and Admissions Strategies in Health Professions Education: Proceedings of a Workshop

  • Formāts: 108 pages
  • Izdošanas datums: 18-Dec-2024
  • Izdevniecība: National Academies Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780309727105
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 21,28 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 108 pages
  • Izdošanas datums: 18-Dec-2024
  • Izdevniecība: National Academies Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780309727105

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The National Academies Global Forum on Innovation in Health Professional Education hosted a hybrid public workshop in March 2024 to consider the use of admissions strategies for ensuring a sustainable, high-quality workforce that is adequately staffed, reflects the population being served, and is equitably distributed. Speakers explored the evidence supporting present and potential admissions processes and which metrics best track students' professional outcomes after admissions.

Table of Contents



Front Matter 1 Introduction 2 Growing the Learner Throughout the Application Process 3 The Admissions Process: A Snapshot of a Candidate 4 The Post-Admissions Process Appendix A: References Appendix B: Members of the Global Forum on Innovation in Health Professional Education Appendix C: Workshop Agendas Appendix D: Workshop Biographical Sketches