nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Foreword
Robert Govers
Chapter
1. Introduction
Part I: Conceptual and theoretical bases
Chapter
2. From a public-policy to a place-marketing perspective
Chapter
3. Attractiveness
Chapter
4. Place branding and place marketing
Part II: Main features of place branding and marketing
Chapter
5. Place in attractiveness policies
Chapter
6. Stakeholders in attractiveness policies
Chapter
7. Prioritisation in attractiveness policies
Chapter
8. Marketing tools in attractiveness policies
Part III: Critical perspectives on place branding and marketing
Chapter
9. Governing place-brand meanings: pitfalls in search of congruity
Chapter
10. A critical typology of "good place branding": Lessons from place-branding expertise
Chapter
11. Branding Chongqing: How does the city government manage Chinese city branding?
Chapter
12. The Case of Benin, West Africa: The "Revealing Benin" programme
Part IV: Strategy and evaluation
Chapter
13. A strategy for place development
Chapter
14. Monitoring and evaluation
Chapter
15. Conclusion