Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

Redefining the Future of Digital Marketing With Virtual Influencers [Mīkstie vāki]

Edited by , Edited by
  • Formāts: Paperback / softback, 340 pages, height x width: 254x178 mm
  • Izdošanas datums: 07-May-2025
  • Izdevniecība: IGI Global
  • ISBN-10: 8337302569
  • ISBN-13: 9798337302560
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Mīkstie vāki
  • Cena: 178,26 €
  • Grāmatu piegādes laiks ir 3-4 nedēļas, ja grāmata ir uz vietas izdevniecības noliktavā. Ja izdevējam nepieciešams publicēt jaunu tirāžu, grāmatas piegāde var aizkavēties.
  • Daudzums:
  • Ielikt grozā
  • Piegādes laiks - 4-6 nedēļas
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Formāts: Paperback / softback, 340 pages, height x width: 254x178 mm
  • Izdošanas datums: 07-May-2025
  • Izdevniecība: IGI Global
  • ISBN-10: 8337302569
  • ISBN-13: 9798337302560
Citas grāmatas par šo tēmu:
"This book delves into the emerging phenomenon of Virtual Influencers (VIs) and their growing influence on marketing strategies across diverse industries, such as fashion, tourism, and consumer goods. By blending artificial intelligence (AI), computer-generated imagery (CGI), and human-like personas, Virtual Influencers offer brands a unique opportunity to engage audiences in new and powerful ways"-- Provided by publisher.