nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Acknowledgments. Introduction. PART I BASIC CONCEPTS. Chapter 1 Props, Pivot Points, and Hierarchies.
Chapter 2 Deformers.
Chapter 3 User Controllers.
Chapter 4 Utility Nodes and Custom Attributes. Chapter 5 Joints.
Chapter 6 Blendshapes and Set Driven Key. PART II THE BIPED. Chapter 7 The Biped.
Chapter 8 Skinning.
Chapter 9 Upper Body, Lower Body, and Root: Always Have a Cha-Cha.
Chapter 10 Feet and Knees: Simple, Group-Based, and Joint-Based Feet.
Chapter 11 Spines: FK, Spline and SDK (Set Driven Key).
Chapter 12 Arms, Elbows, and Clavicles: Single Chain, Triple Chain with Wrist Twist (SDK or Cluster).
Chapter 13 Hands: SDK, SDK and Keyable CNTRLs.
Chapter 14 Eyes, Blinks, and Smiles. Chapter 15 Master CNTRL and Scalable Rigs. PART III ADVANCED TOPICS. Chapter 16 OMG-Gimbal Lock.
Chapter 17 Advanced Controls.
Chapter 18 Stretchy.
Chapter 19 Broken Rigs and Dangly Bits.
Chapter 20 Rigging for a Parallel World. Epilogue. Index.