Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Sales Tales: True Stories of How Great Sales Happen: True Stories of How Great Sales Happen

  • Formāts: 67 pages
  • Izdošanas datums: 01-May-2014
  • Izdevniecība: Oak Tree Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781781191507
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 6,66 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 67 pages
  • Izdošanas datums: 01-May-2014
  • Izdevniecība: Oak Tree Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781781191507
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The purpose of the book is to tell some real life stories that the reader will relate to. It is not prescriptive and does not shout out what is right and what is wrong. On the contrary, it is descriptive and each story is underpinned with a powerful lesson that helped Conor the next time around. In the early 1990s Conor worked for a particularly kindly Jewish family in London. Arnold, the family head, was wise, successful and wealthy. Conor had made a costly mistake in his youthful eagerness to sell. The next day, Conor was summoned to Arnold's office. He was nervous and feared the worst. In his soft voice Arnold said, "Conor, good decisions come from wisdom. Wisdom comes from experience. Experience comes from bad decisions". That is how we learn, how we really learn. Sometimes, to believe the fire is hot, you need to get burnt. When you do, there is no book better than raw experience. SALES TALES is based on the occasional foray into the fire; it is a book of real stories and sales stories that will teach anyone how to sell.
CONOR KENNY is Principal at Conor Kenny & Associates, which he founded in 2002. His skill is teaching and training the art of Business, Sales and Marketing to the Service, Hospitality and Small Business sectors and growing the talent within. An expert communicator and strategist, his career started in Kilkenny Design, followed by the Irish Pub Company and McNally Design Group. He has worked with many of the world's leading brands: Baileys, Guinness, Hennessy, Tullamore Dew and Smirnoff.