Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Schulentwicklung durch Schulprofilierung?: Zur Veranderung von Koordinationsmechanismen im Schulsystem

  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Educational Governance 8
  • Izdošanas datums: 22-Feb-2011
  • Izdevniecība: Springer VS
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783531928258
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 26,76 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Educational Governance 8
  • Izdošanas datums: 22-Feb-2011
  • Izdevniecība: Springer VS
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783531928258
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Durch die Politik der Erhöhung schulischer Gestaltungsspielräume 'Schulautonomie' haben Schulen neue Möglichkeiten erhalten, spezifische Profile zu entwickeln, in denen sie sich von Nachbarschulen unterscheiden. Ob und wie sich durch solche Prozesse die Regelungs- und Koordinationsbeziehungen im Schulwesen wandeln, wird in diesem Band in qualitativen und quantitativen Forschungsstrategien thematisiert.

Recenzijas

"[ ...] eine solide und anregende Grundlage für weitere Forschungsfragen [ ...]." EWR - Erziehungswissenschaftliche Revue, 1-2013

Papildus informācija

Veränderte Governance des Schulsystems
Erweiterung schulischer Gestaltungsspielräume, Schulprofilierung und
veränderte Steuerung im Schulwesen - Geschichte und Wirkungslogik der
Autonomiepolitik - Schulentwicklung durch Schulprofilierung? - Prozesse,
leitende Werte und wahrgenommene Wirkungen von Profilierungsprozessen -
Schulinterne Koordinationsmechanismen und Unterrichtsentwicklung -
Systemische Koordinationsmechanismen im Mehrebenensystem - 'Profilierung' vs.
'Normalisierung': Unterschiedliche Ausformungen von integrationspädagogischen
Arbeitsschwerpunkten - Ergänzende Perspektiven: Was nicht im Schulprofil
steht: 'Vorzeigeklassen' und 'Restklassen' an Hauptschulen - Rekrutierung von
SchülerInnen und Wirkungen von Profilhauptschulen - Resümee
Dr. Herbert Altrichter ist Professor am Institut für Pädagogik und Psychologie der Johannes Kepler Universität Linz. Dr. Martin Heinrich ist Professor am Institut für Erziehungswissenschaft der Universität Hannover. Dr. Katharina Soukup-Altrichter ist Professorin an der Pädagogischen Hochschule Oberösterreich.