Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Special Interest Tourism, 3rd Edition

  • Formāts: 311 pages
  • Izdošanas datums: 19-Oct-2018
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527519923
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 117,71 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 311 pages
  • Izdošanas datums: 19-Oct-2018
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527519923
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This research-based textbook covers 15 chapters on food, film, shopping, medical, ghost, and suicide tourism, based on research conducted over 15 years on tourists from East Asia and Southeast Asia, the UK, the USA, Australia, Germany, and New Zealand. It introduces students, researchers, educators, tourist bureaus, and tour operators to the demands of affluent tourists from the newly industrialized countries of East Asia and Southeast Asia.
Bongkosh N. Rittichainuwat, PhD, is an Associate Professor and Director of the International Program in Hotel and Tourism Management at Siam University, Thailand. She has published papers in Tourism Management, Annals of Tourism Research, Cornell Hospitality Quarterly, Journal of Hospitality and Tourism Research, Journal of Travel Research, Journal of Travel and Tourism Marketing, and Journal of Vacation Marketing. Her research interests are travel motivations, destination image, tourist perceptions, safety, perceived risks, destination recovery, incentive travel, destination marketing, film tourism, and tourism in Thailand. She serves on the editorial board of Journal of Travel and Tourism Marketing, Asia Pacific Journal of Travel Research, Journal of Hospitality and Tourism Research and Tourism Management Perspectives, among others. She is also the Director of Research of ApacCHRIE and a board member of Asia Pacific Travel Association.