nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Chapter 1: Sustainable supply chain management: Challenges from a fashion perspective
Chapter 2: Examining globalization, climate change and the fashion industry
Chapter 3: Sustainable approaches in fashion logistics: A step forward to sustainability
Chapter 4: Role of logistics service providers in sustainable fashion supply chain
Chapter 5: Sustainable fashion material procurement
Chapter 6: Sustainable approaches in warehousing and inventory management in fashion industry
Chapter 7: Transportation and logistics for a sustainable fashion sector
Chapter 8: Standards, organizations and lean concept in managing sustainable fashion supply chain
Chapter 9: Reverse logistics in sustainable fashion supply chain
Chapter 10: Risks involved in sustainable fashion supply chain
Chapter 11: Case studies on sustainability for various fashion brands
Chapter 12: Fashion retail sustainability, practices for integrating sustainability in the apparel retail supply chain