Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Teacher Education for Critical Consumption of Mass Media and Popular Culture

Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 65,11 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The study develops a baseline of knowledge to encourage the inclusion of media literacy education in teacher education.
Acknowledgments ix
Foreword by Rose Pacatte xi
Chapter One Why Must Teacher Education Care about the Media? 1(10)
Chapter Two Setting the Context 11(22)
Chapter Three Design of the Study 33(12)
Chapter Four The Participants and Our Discussions: An In-Depth Portrait 45(14)
Chapter Five Preservice Teachers and Media/Popular Culture 59(20)
Chapter Six Preservice Teachers' Knowledge and Teaching of Media Literacy 79(20)
Chapter Seven Media Literacy and Preservice Elementary Education Teachers: Implications for Policy, Practice, and Research 99(14)
Appendices 113(26)
Notes 139(2)
Bibliography 141(6)
Index 147
Stephanie A. Flores-Koulish