nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Acknowledgments | ix | ||
Foreword by Rose Pacatte | xi | ||
Chapter One Why Must Teacher Education Care about the Media? | 1 | (10) | |
Chapter Two Setting the Context | 11 | (22) | |
Chapter Three Design of the Study | 33 | (12) | |
Chapter Four The Participants and Our Discussions: An In-Depth Portrait | 45 | (14) | |
Chapter Five Preservice Teachers and Media/Popular Culture | 59 | (20) | |
Chapter Six Preservice Teachers' Knowledge and Teaching of Media Literacy | 79 | (20) | |
Chapter Seven Media Literacy and Preservice Elementary Education Teachers: Implications for Policy, Practice, and Research | 99 | (14) | |
Appendices | 113 | (26) | |
Notes | 139 | (2) | |
Bibliography | 141 | (6) | |
Index | 147 |