Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Teacher-Led School Improvement

, (Western Sydney University, Australia), ,
  • Formāts: 192 pages
  • Izdošanas datums: 01-Nov-2002
  • Izdevniecība: Routledge Falmer
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135707934
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 58,85 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 192 pages
  • Izdošanas datums: 01-Nov-2002
  • Izdevniecība: Routledge Falmer
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135707934

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

A fresh look at school improvement from the perspective of professional development. There are many things that teachers can do to improve the conditions for learning and teaching in their own schools. This book shows how staff can take the initiative and identify areas in their school in need of attention, and tackle them. It provides case-study accounts of schemes in a number of schools, together with accounts of the action research based development work undertaken by teachers to improve their schools. The studies illuminate issues such as: improving the quality of learning and teaching; developing an effective school council; building partnerships and community schemes; developing economic and industrial understanding.

Recenzijas

'... read this book. It's positive and optimistic - cardinal values of the old profession.' - Michael Duffy, Times Educational Supplement

List of illustrations
vii
Acknowledgements ix
List of abbreviations
xi
Introduction 1(4)
School Improvement: The Centrality of the Teacher's Role
5(9)
Beyond Staff Development: Relevance and Impact
14(14)
Establishing School--University Partnerships for School Improvement
28(14)
Reflective Action Planning: A Model for Teacher--Led School Improvement
42(24)
Reflections on Collaborative Inquiry
66(15)
Working with the Model: One School's Story
81(13)
The Teacher as Change Agent: Andrew's Story
94(14)
Developing Teacher Professionalism Through School--Based Inquiry: Penny's Story
108(15)
Developing Teacher Professionalism Through Networking: The Cantarnet Story
123(16)
Teachers `Making a Difference': The Question of Impact
139(21)
Conclusion: Teachers and the Creation of Professional Knowledge
154(6)
References 160(8)
The authors 168(1)
Index 169


Judith Durrant, David Frost, Michael Head, Gary Holden