Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Teaching Citizenship in the Secondary School

(University of Glasgow, UK),
  • Formāts: 164 pages
  • Izdošanas datums: 18-Oct-2013
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134130573
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 45,07 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 164 pages
  • Izdošanas datums: 18-Oct-2013
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134130573

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This text supports student teachers, NQTs and practitioners in implementing the Citizenship Order in secondary schools - to be introduced in September 2002. With a practical, clear focus, the authors provide an intellectual challenge; argument and evidence to help the reader come to an informed view on the complex and controversial issues in each chapter; well-focused examples; and strategies for use in the classroom.
Authors and Contributors vi
Acknowledgements vii
Introduction 1(3)
What is citizenship education?
4(16)
Citizenship and the whole curriculum
20(18)
Implementing citizenship education: A curriculum case study
38(18)
Curriculum projects in citizenship
56(14)
Teaching and learning in citizenship
70(15)
Experiential learning in the community
85(16)
Resources and citizenship education
101(22)
Assessing citizenship education
123(22)
Conclusion 145(2)
References and further reading 147(4)
Index 151
James Arthur (Head of Educational Research and Professor of Education, Canterbury Christ Church University College); Daniel Wright