Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Teaching Language and Content to Linguistically and Culturally Diverse Students

2.75/5 (16 ratings by Goodreads)
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 66,56 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Dong's (Queens College, CUNY) practical text is written for high school content teachers, preservice teachers, college faculty involved in pre-service and in-service teacher preparation programs, curriculum developers, and policy makers in teacher education. The text combines teaching principles with concrete ideas and strategies for teaching content subject matter knowledge to diverse ESL students. Biology, global studies, English literature, and math are used as content examples throughout the text, but the principles can be applied to other content areas. Annotation ©2004 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)
Dedication vii
Acknowledgments ix
Credits xi
Introduction xii
1 Second-Language Acquisition for Adolescents 1(18)
2 Listening to English-Language Learners' Stories and Adjusting Teaching to their Backgrounds and Needs 19(22)
3 Assessing and Evaluating ELL Students' in Mainstream Classes 41(26)
4 Tapping into English-Language Learners' Prior Knowledge 67(30)
5 Teaching Disciplinary Specific Vocabulary to English-language learners 97(28)
6 Second Language Reading Instruction in Mainstream Classes 125(42)
7 Second Language Writing Instruction in Mainstream Classes 167(40)
8 Second Language Listening/Speaking Instruction in Mainstream Classes 207(22)
Appendix A: Topic Oriented Mathematical Non-fiction Reading 229(4)
Appendix B: Multicultural Literature 233(6)
Appendix C: ESL Related Internet Resources 239(2)
References 241(14)
Subject Index 255