nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Dedication | vii | ||
Acknowledgments | ix | ||
Credits | xi | ||
Introduction | xii | ||
1 Second-Language Acquisition for Adolescents | 1 | (18) | |
2 Listening to English-Language Learners' Stories and Adjusting Teaching to their Backgrounds and Needs | 19 | (22) | |
3 Assessing and Evaluating ELL Students' in Mainstream Classes | 41 | (26) | |
4 Tapping into English-Language Learners' Prior Knowledge | 67 | (30) | |
5 Teaching Disciplinary Specific Vocabulary to English-language learners | 97 | (28) | |
6 Second Language Reading Instruction in Mainstream Classes | 125 | (42) | |
7 Second Language Writing Instruction in Mainstream Classes | 167 | (40) | |
8 Second Language Listening/Speaking Instruction in Mainstream Classes | 207 | (22) | |
Appendix A: Topic Oriented Mathematical Non-fiction Reading | 229 | (4) | |
Appendix B: Multicultural Literature | 233 | (6) | |
Appendix C: ESL Related Internet Resources | 239 | (2) | |
References | 241 | (14) | |
Subject Index | 255 |