nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Chapter
1. Introduction.- Part 1: Theories and Concepts.
Chapter
2. The Concept of Organisation and New Interdisciplinary Interpretative Paradigms.
Chapter
3. Economic and Social Changes and the Development of Organisational Theories.
Chapter
4. The Development of Corporate Organisational Models: Innovation, Quality and the Focus on Customer.- Part 2: Tools and Techniques.
Chapter
5. Tools for Analysis, Planning, and Organisational Development.
Chapter
6. Leadership and Management.
Chapter
7. Negotiation.
Chapter
8. Leadership and Organisational Cultures.- Part 3: Case Studies.
Chapter
9. Reforms of the Public Administration and New Person-oriented Organisational Models.
Chapter
10. Entrepreneurial Culture and the Evolution of Organisational Models: the Challenge of the Integral Enterprise Model.
Chapter
11. Conclusions.