Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Unsettling Acts: Performing Transnational Adoption

  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 47,27 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Analyzing contemporary theater and performance works about Korean transnational adoption, Jieun Lee s Unsettling Acts: Performing Transnational Adoption challenges longstanding ideas about adoption. Lee contends that in staging adoptees birth family searches and reunions, theater and performance artists unsettle dominant discourses that have essentialized adoptees through ethnonationalist, gendered, and postwar humanitarian narratives in both birth and adoptive cultures. In doing so, Lee reveals how these performances engage in acts of disavowal of and resistance to mythologies of adoption and adoptee experience. Lee examines twelve works from South Korea, the United States, the United Kingdom, Belgium, and Denmark including plays, musicals, solo performances, community-based theater, and performance art. Through her analysis, theater and performance become a means for reimagining adoptees identity, kinship, and sense of belonging. Further, these pieces encourage critical exploration of the history, politics, and social impacts of Korean transnational adoption. These works thus nurture a countermemory to engender redressive accountability and transpacific justice, pointing a way forward for remaking the transnational adoptee experience in the twenty-first century.